Vés al contingut

Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) LA Seu d’Urgell

Funcions: Realitzar les actuacions previstes a la cartera de serveis adreçades a persones i empreses. Classificar, comprovar i fer el seguiment de la disponibilitat i ocupabilitat de les persones demandants d’ocupació. Realitzar les inscripcions, els enregistraments, les certificacions i els tràmits propis del seu àmbit de competència. Orientar i assessorar les persones usuàries, en coordinació i col·laboració amb la resta d’agents territorials públics i privats especialitzats, amb l’objectiu de millorar les competències professionals i de recerca de feina. Fer actuacions d’intermediació en el mercat de treball, en coordinació i col·laboració amb la resta d’agents territorials públics i privats especialitzats. Gestionar ofertes de treball i assessorar els oferents d’ocupació en relació amb la metodologia i els criteris de selecció orientats a les necessitats de l’empresa i els perfils professionals. Efectuar la prospecció de les empreses per tal de fer difusió de la cartera de serveis. Assessorar i tramitar les actuacions vinculades als projectes d’autoocupació. Informar els tràmits relatius al procediment sancionador dins l’àmbit de la seva competència. Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.

Adreça

Veure al mapa

Dades de contacte

Mapa

Localització

Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) LA Seu d’Urgell

Avinguda de Pau Clarís, 46, La Seu d'Urgell, Espanya

Més serveis dels tema

Serveis i recursos relacionats

A continuació t’oferim els llistats de serveis i recursos del mateix GAL i comarca organitzats per temàtica. Utilitza els desplegables per descobrir-los.

Cercador de recursos i serveis

Utilitza només els filtres que necessitis per acotar la cerca

Contacte

Necessites ajuda?

Fes-nos arribar la teva consulta i t’ajudarem a resoldre el teus dubtes.